lørdag 24. november 2012

Lerret


Her er et lerret med noen av høstens nye Kort og Godt produkter. 
Jeg syntes damen på det ene mønsterarket fortjente å bli rammet inn. 
ellers : lerret, hvit silkepapir, glimmermist , gel medium glossy
Først stemplet jeg sommerfulgstempelet på hvit silkepapir med vannfast stempelpute. For å feste dette til lerrete brukte jeg gel medium, du kan også bruke decoupage lim. Bak bildet har jeg laget en ramme av mønsterpapir som jeg først sprayet med vann,  krøllet det og til slutt flatet det ut igjen.  Både mønsterpapiret og blonden er så festet med gel medium. Når dette var tørket, sprayet jeg over med diverse glimmermist farger. Til slutt limte jeg på bildet av damen og farget litt av kantene på bildet.

Material liste:

ellers : lerret, hvit silkepapir, glimmermist , gel medium glossy

4 kommentarer:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Colours - Lovely card,
Tamara

Karen Petitt sa...

a really beautiful canvas, the colours are stunning x

Words and Pictures sa...

How beautiful... I'm obsessed with turquoise at the moment, so this delights me!
Alison x

Unknown sa...

This is so pretty and the colour is gorgeous well done Hugs Elaine